Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Real Soccer Haxball League

Thread Closed
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Executors Team PROMO #1
04-01-2014, 13:11
Post: #1
Executors Team PROMO #1




Pozioma się boi wstawić to ja to zrobię. Oglądajcie i podziwiajcie.
Gadu Gadu
Find all posts by this user

Reklama
04-01-2014, 13:14
Post: #2
RE: Executors Team PROMO #1
(04-01-2014, 13:11)testo Wrote:



Pozioma się boi wstawić to ja to zrobię. Oglądajcie i podziwiajcie.

pfff, nie boję się xd

Find all posts by this user

04-01-2014, 13:29
Post: #3
RE: Executors Team PROMO #1
Wszystko spoko, tylko dlaczego mam wrażenie, że 3/4 bramek w kompilacji to faile przeciwników zamiast ładnych akcji drużynowych? Biggrin


[Image: py38lc.jpg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 13:32
Post: #4
RE: Executors Team PROMO #1
Redzio, a jakie są inne gole eT ? xD Bartman <3
Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 13:47
Post: #5
RE: Executors Team PROMO #1
To jest styl eT. Kompilacja bardzo dobra.

PS: Czy tylko ja w 1:30 spodziewałem się failu Fabregasa? xD


[Image: 7fXbY98.jpg]

WP NWO SMH ZM BR IN FCD FR LG PTHC VV North Korea Iceland


"Nabierz skilla albo zgiń"

"Haters gonna hate" & "Psy szczekają, karawana idzie dalej"
Gadu Gadu
Visit this user's website Find all posts by this user

04-01-2014, 14:15
Post: #6
RE: Executors Team PROMO #1
Zajebiście wyszła ci ta kompilacja poziomka, ładnie Smile

Red a czego się spodziewałeś ?

#Poziomka

Następnym razem nie rób o eT xD..
Ale jak już robiłaś to szczerze ci powiem wolę obejrzeć 1 minutę tych przypadkowych ładnych akcji eT niż 9 minut i w tym 8 minut faili przeciwników Smile

Find all posts by this user

04-01-2014, 15:03
Post: #7
RE: Executors Team PROMO #1
Kompilacja fajna, no ale większość goli to faile Biggrin


W razie jakichkolwiek pytań, piszcie GG: 41081443.

Gadu Gadu
Find all posts by this user

30-01-2014, 15:20 (This post was last modified: 30-01-2014, 15:21 by Karolina.)
Post: #8
RE: Executors Team PROMO #1



#2
stare już troszku :c

Find all posts by this user

12-02-2014, 17:25 (This post was last modified: 12-02-2014, 17:26 by Frimpong.)
Post: #9
RE: Executors Team PROMO #1
Muzyka średnia <końcówka nadrobiła> , Obejrzalem żeby Fabsowi przykro nie było , ale akcje na bdb poziomie Wink2 Powodzenią
PS: Ale komplia dłuższa niż 5-6 min nudzi tak na przyszłość
Gadu Gadu
Find all posts by this user

Thread Closed


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)