Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Real Soccer Haxball League



Thread Closed
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kanonierzy F.C
04-01-2014, 18:41
Post: #1
Kanonierzy F.C




Taka tam na szybko kompilacja Biggrin
Kto pierwszy poda liczbę goli ma repkę!


[Image: 9456c25583bc8e6777578321cdecaf0b.jpeg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user

Reklama
04-01-2014, 18:52
Post: #2
RE: Kanonierzy F.C
56! Fajna kompilacja, podobala mi sie! :]


Hi.[Image: XlFc.png]

Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 20:48
Post: #3
RE: Kanonierzy F.C
ja miałem 57 Biggrin
Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 21:58
Post: #4
RE: Kanonierzy F.C
56 naliczyłem Biggrin


W razie jakichkolwiek pytań, piszcie GG: 41081443.

Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 22:01
Post: #5
RE: Kanonierzy F.C
(04-01-2014, 20:48)VdV Wrote: ja miałem 57 Biggrin

Wygrałeś :P


[Image: 9456c25583bc8e6777578321cdecaf0b.jpeg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user

04-01-2014, 22:08
Post: #6
RE: Kanonierzy F.C
piękny film.Pokazuję on,że kFC było dobrym zespołem,a ja grałem na gk/dmc i ataku i zmieniałem avki i nick co dzień.

Find all posts by this user

05-01-2014, 00:04
Post: #7
RE: Kanonierzy F.C
KFC na pewno mocna ekipa była, ale dość mocno przeceniana na forum Smile Według mnie oczywiście.

Kompilka dobra, choć te akcje trochę mało płynne w sensie jakości nagrania :P


[Image: py38lc.jpg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user

05-01-2014, 00:16
Post: #8
RE: Kanonierzy F.C
Przejadło mi się już to strasznie, no ale jak już oceniać samą kompile, to tak jak wyżej, fajny filmik, brameczki i fakt faktem, KFC było zagrożeniem na RSHL dla każdej ekipy


[Image: b479b06a4f4fe304.jpg]

Gadu Gadu
Find all posts by this user

05-01-2014, 04:40
Post: #9
RE: Kanonierzy F.C
Dobra kompilacja, muzyka jak dla mnie źle dobrana : D

Gdyby nie pewien gimb to jestem pewny że KFC teraz by rządziło ML Smile
Gadu Gadu
Find all posts by this user

05-01-2014, 12:37
Post: #10
RE: Kanonierzy F.C
Zajebiscie sie oglada, dzieki za kompilacje!
Gadu Gadu
Find all posts by this user



Thread Closed


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)