Nabór na organizatora: Master
Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Real Soccer Haxball League

Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 2.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nabór na organizatora: Master
31-08-2015, 15:55 (This post was last modified: 31-08-2015, 15:56 by Alcazar.)
Post: #1
Form Submission: Nabór na organizatora
Nick: Master
Wiek: 16
Dyspozycyjność: Bardzo wysoka. Jak widać spędzam na forum mnóstwo czasu.
Doświadczenie i umiejętności: Niestety brak. Nigdy nie miałem styczności z silnikiem MyBB, ale myślę, że jestem w stanie nauczyć się jego obsługi. Z tego co słyszałem, nie jest to nic trudnego.
Krótki list motywacyjny: Miał być krótki list motywacyjny a wyszedł prawdziwy elaborat, przepraszam Biggrin

Na wstępie chcę zaznaczyć dwie sprawy:

1. Interesuje mnie funkcja Organizatora ds. Arbitrażowych.
2. Pół roku temu również pisałem podanie na tę funkcję (http://rshl.eu/Thread-Nab%C3%B3r-na-organizatora-Master), od tego czasu nic się nie zmieniło, nadal mam tą samą ochotę na sprawowanie tego stanowiska, a motywację mam chyba jeszcze większą niż wtedy. Dlatego pozwoliłem sobie tylko trochę zmodyfikować moje poprzednie zgłoszenie, bo nie ma większego sensu żebym od nowa się rozpisywał, skoro pół roku temu w swoim podaniu zawarłem prawie wszystkie informacje, które chciałbym Wam przekazać również dziś.

Zarejestrowałem się 9 lipca 2013 roku, więc już trochę czasu z Wami jestem. Dużo przesiaduję na forum, udzielam się w wątkach i na shoutboxie. Do moich największych zalet należą:

- Praca w grupie: To chyba moja największa zaleta, gdyż bardzo lubię i potrafię współpracować z innymi ludźmi. Organizator ds. Arbitrażowych to funkcja, gdzie praca w grupie jest niezbędna. Niemniej jednak, sam od siebie też postaram się coś dodać, bo nie chcę tylko pomagać w czarnej robocie, ale chcę też pomóc w usprawnianiu forum.

- Znajomość ortografii i interpunkcji: Oczywiście, każdemu zdarzają się błędy - mi też, mimo to uważam, że potrafię całkiem nieźle i sensownie się rozpisać - tak jak choćby tutaj.

- Bezkonfliktowość i obiektywność: Owszem, są ludzie których darzę sympatią bardziej, i tacy których mniej, jednak w sytuacji, gdy będę musiał wydać werdykt, obiecuję, że będzie on sprawiedliwy i kierowany zdrowym rozsądkiem i regulaminem, a nie moim "widzimisię". Większość osób mnie zna, i na palcach jednej ręki można policzyć ludzi, którzy mają ze mną "na pieńku". Mam dużo punktów reputacji, i choć osobiście uważam, iż nie ma to żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości, gdyż są to tylko zwykłe punkciki, to jednak można zauważyć, że wiele osób mnie lubi i docenia mój wkład w forum.

- Zapał do pracy: Jako że nigdy nie byłem administratorem na żadnym forum, będę przykładał się do mojej posady podwójnie. Będę starał się wykazać i udowodnić, że wybór mojej kandydatury był słuszny. Świeża krew bez wątpienia przyda się w szeregach Organizatorów.

- Stanowczość i konsekwentność: Jedna z kluczowych rzeczy, żeby odnieść sukces. Swojego zdania nie zmieniam, choć jestem otwarty na rozmowę i ewentualny kompromis. Jeśli uważam, że coś jest źle, to próbuję to zmienić na lepsze. Oczywiście nie na lepsze dla mnie, tylko dla forum. Bo gdy ktoś pełni tak ważną rolę, jak rolę Organizatora, nie może patrzyć na swoje zachcianki, tylko na potrzeby forumowiczów. Dobro i rozwój forum ponad wszystkim.

- Nie boję się podjąć ryzykownej decyzji. Nie chcę być kolejnym zwykłym Organizatorem - człowiekiem od czarnej roboty. Chcę pomóc w ulepszaniu forum, w dążeniu do tego, aby grało nam się lepiej oraz fajnie spędzało czas, w miłej i pokojowej atmosferze. Jeśli nie chcemy, aby forum upadło, to nie możemy biernie się przyglądać temu, jak wiele osób odchodzi, jak wiele klubów się rozwiązuje. Nie mówię, że jest źle, czy że obecni Ogranizatorzy robią coś nie tak, ale po prostu warto próbować nowych rozwiązań. A nóż widelec uda nam się uświetnić forum tak, aby tętniło życiem jak dawniej. Uwierzcie mi, to nie są puste słowa. Tutaj potrzeba nowości, a kto może wnieść coś nowego, jak nie nowy Organizator z polotem i zapałem do pracy?

- Potrafię przyznać się do błędu: Każdy popełnia błędy, jedni rzadko a inni częściej. I nie mam tutaj na myśli błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych. Dlatego każdą sprawę chciałbym konsultować z innymi Organizatorami, żeby unikać wszelkich błędów i pomyłek.

- Aktywność: Jak widzicie, spędzam bardzo wiele czasu na forum, udzielam się w wątkach i na shoutboxie. Moją aktywność można spokojnie przełożyć w korzyść dla forum.

- Znajomość regulaminu: Niby oczywista oczywistość, ale jednak nie każdy zna regulamin, choćby w małym stopniu, a ja będąc kiedyś sędzią czytałem regulamin wielokrotnie i sporo ważnych kwestii utkwiło mi w pamięci.

- Szybko uczę się nowości: Brak znajomości silnika MyBB nie powinien być większym problemem, choć gdybym został Organizatorem, to na pewno na początku chciałbym zaczerpnąć rady bardziej doświadczonych w tej kwestii Organizatorów, bo tak jak wspomniałem wyżej - jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o obsługę silnika MyBB.

Żeby nie było, iż jestem jakimś zapatrzonym w siebie narcyzem z przerośniętym ego, od razu dodaję, że wady też posiadam, tak jak zresztą każdy człowiek Smile

Na zakończenie dodam, że jeśli pozytywnie rozpatrzycie moją kandydaturę, to ze swojej strony dam 110%.

Pozdrawiam, Master Smile
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Reklama


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)