PrideHax - Przebudzenie
Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Real Soccer Haxball League

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PrideHax - Przebudzenie
05-03-2016, 19:36 (This post was last modified: 06-03-2016, 22:47 by Mercy.)
Post: #1
PrideHax - Przebudzenie
Witam, mam przyjemność zaprezentować kolejną swoją kompilacje - dawno już tego nie byłoSmile
Z tego stanowiska dziękuje wszystkim graczom pH w sezonie 12, w trakcie sezonu dużo od siebie nie dałem więc niech to chociaż trochę Wam to wynagrodzi, powodzenia dalej i zapraszam do oglądania.




[Image: 24w53xt.jpg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Reklama
05-03-2016, 19:51
Post: #2
RE: PrideHax - Przebudzenie
Tak średnio bym powiedział, tak średnio ...
... a tak serio to wykonanie fajne, początek propsuje Cool
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
05-03-2016, 21:21
Post: #3
RE: PrideHax - Przebudzenie
Świetne intro, muzyka i akcje. Jedynie do czego się można doczepić to do braku outra Wink2 Dobra robota Mercy!


[Image: devushka-marlen-rubashka-city-marlen-val...z-hair.jpg]

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-03-2016, 10:50
Post: #4
RE: PrideHax - Przebudzenie
Wszystko fajnie super, jest początek, fajne wejscie ale mi brakuje jakiegoś zakomczenia typu dzięki i do zobaczenia, cis tego typa. Po za tym wszystko git, propsy.
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-03-2016, 12:42
Post: #5
RE: PrideHax - Przebudzenie
Świetna kompilacja, brakuje jedynie jakiegoś zakończenia Wink2


[Image: tumblr_static_tumblr_static_eqcvjgy7p88w...8s_640.gif]
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-03-2016, 12:51 (This post was last modified: 06-03-2016, 12:53 by Mercy.)
Post: #6
RE: PrideHax - Przebudzenie
No to fakt, na swoje usprawiedliwienie napiszę tyle, że zakończenia przeważnie, a przynajmniej ja tak robiłem tworzy się z przekształconego intra a w tym przypadku nie dało się tego zrobić. Mogłem oczywiście od podstaw zrobić zakończenie jednak w głupiej camastii znalezienie, ściągnięcie, przeksztlacenie i korekta fajnego intra/outra zajmuje 50% czasu tworzenia a czasu nie mam za dużo  :/. Wcześniejsze kompilacje zajmowały mi dobre 4-7 dni, planowanie, szukanie, tworzenie a tą zrobiłem chyba najszybciej bo niedluzej jak 4-6h.


[Image: 24w53xt.jpg]
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
06-03-2016, 22:57
Post: #7
RE: PrideHax - Przebudzenie
Istny geniusz ;o
Fajnie się ogląda, spoko efekt boiska, propsy :-)
Ogółem na duży plus, czekamy na więcej!
Gadu Gadu
Find all posts by this user
Quote this message in a reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)